4 months already - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Amara Martens - WaarBenJij.nu 4 months already - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Amara Martens - WaarBenJij.nu

4 months already

Blijf op de hoogte en volg Amara

03 December 2015 | Verenigde Staten, Boca Raton

Hello everybody,

Ik zit hier nu al bijna 4 maanden. Zo raar het voelt alsof ik hier nu net 1 maand zit het is zo onwerkelijk om mijn leven hier te leiden. Maar ik geniet er zo erg van! Tijdje geleden dat ik iets heb laten horen van mezelf dus heb veel te vertellen!

1 week geleden heb ik mijn voet redelijk zwaar verbrand. Was bijna een 3de graad brandwond dus heb mijn dagen op de bank doorgebracht of op het werk met servetten vouwen. Top ervaring hahahaha.

Ook heb ik mijn eerste thanksgiving in Amerika gehad. Met de mensen die vrij waren hebben we een etentje gehouden in ons huis. Ik had kalkoen klaar gemaakt met groente en aardappels. Ons eerste Thanksgivingdiner! Niet te vergeten ik ben nu ook 21 het partyleven kan gaan beginnen hier in Amerika. Misschien kan ik nu wel mijn knappe rijke Amerikaan vinden. You never know guyss!

Ik heb een maand ongeveer gewerkt on The Old Course, Het is een ander deel van de club members betalen bijna 3 dubbelen om daar lid te mogen zijn. Kwaliteit van serveren en van alles daar is veel hoger. Ze hadden mij daar heen gestuurd om de nieuwe mensen te trainen daar. Nu ben ik een beetje overal aan het werk. Van Old Course naar Main club naar evenementen en ook nog Hostess. Veel dingen die ik hier steeds doen. Ik geniet van ieder moment.

Vorige week zijn we naar The Everglades gegaan. Je gaat dan met een propellerboot over het water en daar hebben ze de krokodillen. We waren allemaal alleen de vorige nacht uitgegaan dus iedereen had een redelijke kater. Maar het was echt leuk. Iets wat je gezien moet hebben hier in Amerika. Onze kapitein was alleen echt gek. Hij ging zwemmen met de krokodillen op 4 meter afstand. We wisten allemaal niet wat we zagen.

Ook heb ik mijn Michael Kors horloge gekocht. Bijna klaar met mijn lijstje van de dingen die ik hier wou kopen of doen. Zoals -Schieten -Horloge -Telefoon -Zonnebril. De volgende stap word mijn tattoo.

Voor nu ga ik stoppen.

Bye lovess!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boca Raton

Amara

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 5538

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 18 Juni 2016

Boca Raton country club

Landen bezocht: