Times fly..... - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Amara Martens - WaarBenJij.nu Times fly..... - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Amara Martens - WaarBenJij.nu

Times fly.....

Blijf op de hoogte en volg Amara

04 September 2015 | Verenigde Staten, Boca Raton

Helloo everybodyyy,

Weer tijd voor een blogje, ik zit hier nu al weer een maand. Niet normaal!!! Times fly when you're having fun!

Heb afgelopen zaterdag mijn eerste bar mitzvah gehad. Ongelooflijk je weet niet wat je ziet en meemaakt. Ze hebben vor dat feest ongeveer 20000 dollar uitgegeven voor een facking verjaardag. Ik keek wel eens sweet sixteen op tv. Serieus het net zoals dat. Een heel restaurant leeg gehaald en alles omgetoverd tot een strand thema. Gabanas overal krukken water, zand. Niet normaal wat er allemaal voor uit de kast werd getrokken. Kinderen konden hun eigen slippers versieren hadden hun eigen plek waar ze hun toetjes konden maken, ongelooflijk dus. Zoiets zal je nooit mee maken in nederland. Aankomende zaterdag zijn er 2 bar mitzvah's. 1tje in de lunch en in de avond. Mijn eerste triple gaat er aankomen. Dat betekend werken van 10 uur in de ochtend tot 3 uur in de nacht. Ja i know gekkenwerk!

Op werk gaat het echt heel goed ben geen trainier meer yeaaah! Heb mijn eigen tafels en mag alles alleen doen.

Even om iedereen jaloers te maken ik zit nu bij het zwembad 34 graden en uitzicht op het meer en de golfcourse! Oowja en overal lopen salamanders, eenden en eekhoorns haha.

Deze week ben ik voor het eerst in de mall geweest. Omg je weet niet wat je ziet. Zoveel winkels zoveel verschillende merken en zo groot. In de winkels waar ze make-up verkopen word er om de 5 minuten aan je gevraagd of ze je kunnen helpen. Je makeup kunnen doen of je haar. Ze zijn zo nep vriendelijk haha.

Gisteravond zijn we naar een bar geweest Rock and Angels heet het. Je kent die films wel toch. Van een bar aan de weg waar ze van die gevechten hebben of zoon bikers bar. Precies dat is het! Zoveel verschillende soorten mensen van heel oud tot jong. Gin tonic was 2 dollar. Dus iedereen snapt wel wat voorn avond het was. Oowja niet te vergeten het was karaoke night. Dus heb me zangkunsten weer kunnen showen hahaha.

Zoals de meeste wel weten er was een orkaan opkomst. Redelijk heftig en redelijk groot ook. Heel Florida in rep en roer. Al de members waren er over aan het praten en het was hoofd gespreks onderwerp op werk. Kregen brieven dat we onze spullen naar binnen moesten brengen en als de orkaan ons zou treffen we met een matras in de badkamer moesten gaan zitten. Achteraf niks aan de hand totaal geen orkaan en echt nergens iets van gemerkt. Beetje jammer want ons idee was om een orkaan party te houden zodat niemand alleen zou zijn als er echt een orkaan zou zijn. Ondanks dat er geen orkaan was hebben we toch maar een party gehouden. Het was in mijn huis. de laatste gingen om 5 uur weg. Ja ja ik ben niet veranderd nog altijd even goed in feesten haha!

Oke ik ga voor nu afronden en mijn eten koken! Voor mijn lieve nederlandse vrienden!

Lots of loveeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boca Raton

Amara

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 5536

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 18 Juni 2016

Boca Raton country club

Landen bezocht: