My American dream - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Amara Martens - WaarBenJij.nu My American dream - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Amara Martens - WaarBenJij.nu

My American dream

Blijf op de hoogte en volg Amara

22 September 2015 | Verenigde Staten, Boca Raton

Hello everybody....

Ik dacht ik laat weer eens wat van mezelf horen!
Er is veel gebeurd de afgelopen dagen/weken. Van vele uren werken, naar een poolparty, naar verhuizen en naar mijn eerste latino wedding.

Oke ik begin bij het begin, alles gaat heel erg goed aan deze kant van de wereld. Ik leef serieus "My American dream". Ook al heb ik nog maar weinig tijd gehad om echt iets van Amerika te zien ik vond het super hier. Mijn engels is bijna vloeiend ik denk zelfs soms in het engels en niet te vergeten in droom er in! We zijn wel van alles aan het plannen om toch iets van Amerika te zien. Zo willen we waarschijnlijk volgende week naar key west gaan om daar een dag te vertoeven. Ook gaan we Donderdag naar mega grote mall waar alles afgeprijsd en goedkoper is. Denk aan de zwarte markt maar dan op zijn Amerikaans! genoeg plannen dus.

Omdat het een Joodse country club is vieren we ook hun feestdagen. Zo hebben we vorige week het joodse nieuwjaar gevierd. We hadden ongeveer 600 gasten. Het was heel raar iedereen was elkaar happy newyear aan het wensen. Werk hier gaat gewoon door heb de afgelopen week 70 uur gewerkt maar een voordeel je krijgt gewoon betaald. 1 min puntje we eten iedere dag kip met rijst. Dus mam als ik terug kom GEEN kip met rijst de eerste 2 maanden alvast bedankt. Ook heb ik voor het eerst een latino wedding mee gemaakt. Wat een geweldige mensen zijn dat! Niet te vergeten de mannen en de vrouwen zijn knap en mega vriendelijk! Bij een latino wedding heb je ook altijd een gekke uurtje. Maskers hoeden opblaasgitaren alles wat je kan bedenken gebruikte ze en ze gingen serieus helemaal los. Nog erger als wij met carnaval in Nederland! Banqueting is echt iets wat ik heel leuk vind. Van verjaardagen tot bruiloften en bar mitjvas het is echt iets wat mij ligt en hier ook veel ga doen mijn voordeel!

Ja ja ik ben verhuist trouwens ik woon nu met 3 andere meiden die werken bij het zwembad. In mijn oude appartement hadden ze geprobeerd in te breken dus ik kon daar niet meer alleen zijn. Dus dan maar verhuizen. Ik zal de meiden even kort voorstellen: we hebben Rachel, Elisa en Wian.

Rachel is een meisje uit Engeland en ook het meisje waar ik me kamer mee deel. Ze is redelijk hetzelfde als mij houden van een drankje, dansje en een goed avondje stappen!

Elisa is een meisje uit Frankrijk, maar heeft 2 jaar in Utrecht gestudeerd en studeert nou in Engeland. Elisa is de gene die altijd op iedereen let. een heel nuchter vrolijk en gezellig iemand.

Wian is een meisje uit de Filipijnen maar studeert ook in Engeland. Ze is een heel klein schattig en grappig iemand.

Van een maand alleen naar wonen met 3 meiden, heb er alleen totaal geen spijt van! Het is echt heel erg gezellig wij zijn de chickasss van 2202!

Zondag hadden we een poolparty geheel uit het niets bij een van de local boys thuis. We zijn met ze alle in de truck naar de winkel gereden en alles voor de avond gekocht. Daarna hebben we daar gebbqt en meedere spellen gedaan. Niet geheel onbelangrijk ik won bijna alles met beerpong! Natuurlijk eindigde onze avond in het zwembad. Alleen een van de jongens dacht grappig te zijn en gooide Wian en mij met onze kleren en al in het zwembad..... Onze leuke avond eindigde om 5 uur s'nachts! Dit bewijst weer dat ik totaal dezelfde nog ben.

Iedereen vraagt steeds naar foto's. Ik kan met mijn mobiel geen foto's meer maken, omdat mijn telefoon redelijk overleden is. Dus foto's volgen als ik mijn nieuwe mobiel heb!


Lovesssss

  • 23 September 2015 - 10:35

    Danniëlle:

    Zo zo Amara,

    Idd, er gebeuren daar een hele hoop dingen en vooral veel feesten waar drank in voorkomt, hihi!
    Leuk om zo af en toe eens wat van je te horen, ik heb geen Facebook dus kijk hier best naar uit, net zoals enkele foto's maar dat komt dan nog.
    Fijn dat je je zo goed vermaakt en tja dat Latino's knap zijn dat wist ik je al lang te vertellen, kijk maar naar Andy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boca Raton

Amara

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 5519

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 18 Juni 2016

Boca Raton country club

Landen bezocht: