Aftellen al weer - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Amara Martens - WaarBenJij.nu Aftellen al weer - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Amara Martens - WaarBenJij.nu

Aftellen al weer

Blijf op de hoogte en volg Amara

07 Februari 2016 | Verenigde Staten, Boca Raton

Hello everybody,
Ik hoorde van mijn lieve oma en tante dat ze vol verwachting zaten te wachten op een nieuw verslag. Nou dames hier is het dan.

Zo raar dat ik hier al bijna 7 maanden zit. Tijd gaat zo snel eigenlijk. Hier voelt het alleen alsof je in een bel leeft. Je doet alles altijd met iedereen en je bent 24/7 met elkaar samen. Zoals ik het noem een groot big brother. Je slaapt, woont, eet, werkt maar doet ook je ontspannings dingen met elkaar. Voelt alsof we al jaren kennen ter wel het in werkelijkheid 3/4 maanden is. Ik heb nu toch wel het idee dat ik toe ben aan thuis komen. Het is geweldig hier begrijp me niet verkeerd, maar de nuchtere nederlanders om me heen mis ik toch wel.
Helemaal nu met carnaval, zoals iedereen weet ben ik toch een groot feest beest. Deze week besef ik hoe erg ik mijn vrienden toch mis. Het gene wat ik hier merk is dat ik toch een ander persoon ben. Wat een hele goede vriendin hier vertelde: je bent geen ander persoon je past je alleen aan aan je omgeving. True ik ben nog steeds ik alleen ik heb me hier aangepast aan hoe ik me hier het beste kan gedragen. Ja ik kijk er naar uit om de ik te zijn hoe ik thuis ben.

Ik dacht altijd ja Amerika daar wil ik wonen. Maar nee ik besef nu hoe goed wij het Nederlanders hebben. Zelfs met de kleinste stomste dingen zoals openbaar vervoer. Europa is goed en beter dan Amerika in mijn opzicht.

Veel is er natuurlijk gebeurd in de 3/4 maanden dat ik niks liet weten. ben naar Disney geweest. Hebben een spontane trio gedaan en gewoon een auto gehuurd en naar Orlando gereden. We hebben de hele dag in Disney besteed. Het was geweldig, je voelt je letterlijk een klein meisje voor een dag. Het kasteel en al de Disney figuren overal! Het nadeel was het was heel erg koud en je zit in Florida en je hebt niet echt een jas ofzo hier. Zo raar je zit 3 uur hier vandaan en het scheelt gewoon 10/15 graden. Maar Disney geweldig ik wil terug al is het in Parijs!

Ook zijn er nu 5 nieuwe Nederlanders, zo fijn en raar om Nederlands te praten. Maar heerlijk om de nuchtere nederlanders om me heen te hebben weer.

Heb goed nieuws van NHTV voor de mensen die het niet wisten heb besloten verder te studeren. Aan de NHTV in Breda internationaal hotel management. Ze willen een uitzondering maken als ik terug kom een Engels grammatica test moet doen en als ik die slaag is her voldoende dus oefenen oefenen en nog eens oefenen.

Hier alles goed dus in Amerika, ik mis gewoon de stomme Nederlandse dingen. Nederlandse meezingers, goed bier, goed eten, zelfs mijn oude werk en me lieve collega's alles eigenlijk wel van me normale leventje. Maar mijn terugkomst datum is bekend 3 juni zet ik weer voet op Nederlandse bodem! En als ik zo even naar de datum van vandaag kijk nog minder dan 4 maanden te gaan dus kom maar op.

Voor nu slaaplekker voor mij en goedemorgen voor jullie allemaal!
Voor mijn lieve vrienden geniet van carnaval drink extra veel bier voor mij en zie jullie snel. P.s. Ik mis jullie

XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boca Raton

Amara

Actief sinds 06 Juli 2015
Verslag gelezen: 689
Totaal aantal bezoekers 5520

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 18 Juni 2016

Boca Raton country club

Landen bezocht: